Zonnige Mango Smoothie Bowl met Green Juice

Deze zoete smoothie bowl is niet alleen zalig, maar zit ook boordenvol vitamines en mineralen. Ons geheime ingrediënt is een schep Green Juice voor een ultieme energie boost. Geniet van deze verzadigende smoothie als gezond ontbijt, lichte lunch of power snack!

Deze zomerse Mango Smoothie Bowl is simpel te maken en zo klaar. Een schep Green Juice geeft je een energie boost en de gezonde vetten zorgen voor langdurige verzadiging. Deze smoothie bowl zorgt ervoor dat je op een snelle en eenvoudige manier veel groenten en fruit binnen krijgt, plus een breed spectrum aan vitamines en mineralen. Zo is een risico op tekorten aan voedingsstoffen vanaf nu voorgoed verleden tijd. Maar… deze rijke en zoete smoothie bowl met mango en banaan is vooral heel erg lekker.

Het geheime ingrediënt: een schep Green Juice

Wij bij Superfoodies zijn enorm trots op onze Biologische Green Juice: een unieke mix van de beste natuurlijke ingrediënten die jouw dagelijkse basisbehoefte aan voedingstoffen bevat. Het is een mix van groenten, kruiden, algen en fruit en een hoge bron van o.a. vitamine b12, vitamine C, ijzer, calcium en magnesium. Een schep Green Juice in wat water of in een smoothie of smoothie bowl zoals deze, activeert de natuurlijke energie in je lichaam. Kortom het zorgt voor een oppepper als je moe bent en ondersteunt de normale functie van het immuunsysteem. Ook is het een volwaardig probiotica supplement en ondersteunt gezonde darmen. De Green Juice maakt van deze bowl een echte power smoothie waarmee je uren vooruit kunt.

Recept Mango Smoothie Bowl
Bereidingstijd: 5 minuten

Wat heb je nodig?
Voor 1 persoon:
1 banaan uit de vriezer
120g mango (vers of uit de vriezer)
Halve avocado
Handvol groene bladgroenten naar keuze (bijvoorbeeld spinazie, boerenkool of andijvie)
1 eetlepel Green Juice poeder van Superfoodies
120 ml ongezoete plantaardige melk naar keuze (bijvoorbeeld haver, amandel of kokos)

Bereiding

1. Snij het fruit en de avocado in stukken en bewaar een paar stukjes mango los.


2. Doe vervolgens alle ingrediënten in een blender of keukenmachine.


3. Zet deze aan op hoge snelheid tot het een gladde en egale massa is geworden.


4. Giet de smoothie in een bakje.


5. Plaats de losse stukjes mango er als laatste bovenop. En mocht je nog andere toppings in huis hebben, voeg deze gerust toe. Denk hierbij aan cacao nibs, bosbessen, kokossnippers of frambozen

Eet direct op of bewaar de bowl gekoeld voor maximaal 1 dag.
Geniet ervan!

Share:

Geef een reactie