Warrior Food Workout Smoothie

Flinke workout gedaan? Laat je spieren dan extra snel herstellen met deze Warrior Food Workout Smoothie.

Ingrediënten:
– 1 kleine komkommer.
– ½ avocado.
– 1 banaan.
– 1 peer.
– 1 bak Inca bessen.
– 1-2 thee tot eetlepels Warrior Food (afhankelijk van de intensiteit v/h sporten en lengte van gebruik).
– 1-2 eetlepels rauw cacao poeder.
– 1 eetlepel maca poeder.
– ½-1 eetlepel mesquite poeder.
– 10-30 druppels pine pollen tinctuur.
– ½-¾ liter biologisch groente- of vruchtensap naar keuze.

Bereiding:
Voeg alle ingrediënten samen in een daarvoor geschikte blender en voeg als laatste het kokoswater, groente- of vruchtensap toe. Zet de blender vervolgens aan en laat deze aanstaan tot het geheel een mooie egale substantie heeft gevormd. Giet dit vervolgens uit over een aantal bekers of glazen en garneer het geheel eventueel met een extra snufje rauw cacao-, mesquite-, lucuma- of kaneelpoeder. Ook is het leuk en lekker om nog een paar goji bessen toe te voegen. Tot slot is het bijzonder raadzaam om het u ook heerlijk te laten smaken!

Share:

Geef een reactie