Warrior Food smoothie met kokos

Warrior Food bevat een grote hoeveelheid geconcentreerde eiwitten die je spieren helpen snel te herstellen en bovendien spieropbouw bevorderen. Deze Warrior Food smoothie is ideaal als je intensief sport.

Ingrediënten:
– 1 handvol spinazie.
– 1 kleine komkommer.
– 2 bananen.
– 1 bakje blauwe bessen of bramen.
– 1-2 thee- tot eetlepels Warrior Food (afhankelijk van de intensiteit v/h sporten en lengte van gebruik).
– 1 eetlepel hennepzaad.
– 1 eetlepel chiazaad of lijnzaad.
– 1 eetlepel bijenpollen.
– 1 eetlepel kokosschilfers.
– ½-¾ liter kokoswater.

Bereiding:
Voeg alle ingrediënten samen in een daarvoor geschikte blender en voeg als laatste het kokoswater, groente- of vruchtensap toe. Zet de blender vervolgens aan en laat deze aanstaan tot het geheel een mooie egale substantie heeft gevormd. Giet dit vervolgens uit over een aantal bekers of glazen en garneer het geheel eventueel met een extra snufje rauw cacao-, mesquite-, lucuma- of kaneelpoeder. Ook is het leuk en lekker om nog een paar goji bessen toe te voegen. Tot slot is het bijzonder raadzaam om het u ook heerlijk te laten smaken!

Share:

Geef een reactie