Mulberries Moerbeien smoothie

Moerbeien, ‘mulberries’ in het Engels, zijn rijk aan anthocyanen: oa. goed voor hart- en bloedvaten en het gezichtsvermogen.

Ingrediënten:
– 1-2 stronken bleekselderij.
– 1 avocado.
– 1 citroen.
– 1 banaan.
– 1 bakje blauwe bessen.
– 1 hand vol gedroogde moerbeien.
– 1-2 theelepels HealthForce Vitamineral Green.
– 1 eetlepel mesquite poeder.
– 1 eetlepel bijenpollen.
– 1 eetlepel hennepzaad.
– 1 eetlepel kokosschilfers.
– 1 theelepel purple corn.
– ½-1 liter biologische perensap.

Bereiding:
Om een heerlijke smoothie te maken voegt u alle ingrediënten bij aanvang samen in de blender en voegt u als laatste de perensap, de vanille-rijstmelk en het vlierbessensap toe. Vervolgens zet u de blender aan en laat u deze aanstaan totdat het geheel zich tot een mooie egale substantie heeft gevormd. U kunt eventueel naar behoefte altijd nog een gezond zoetmiddel als stevia, rauwe honing, lucuma of yacón toevoegen, mocht u daar behoefte aan hebben. Giet u deze smoothie vervolgens uit over een aantal glazen of bekers en garneer het tot slot eventueel met een paar besjes, een aardbeitje en zo mogelijk wat kaneel of rauw cacaopoeder. Tot slot raden wij u natuurlijk zeker aan om het ook vooral lekker te laten smaken!

Share:

Geef een reactie