3 voedingsFOUTEN die ik cliënten in 2019 het vaakst zag maken (doe dit NIET in 2020)

Dit zijn de 3 voedingsfouten die ik mensen in 2019 het vaakst zag maken (maak deze niet in 2020). In deze video ontdek je wat veel mensen eten (en denken dat gezond is), wat je in 2020 absoluut meer zou moeten eten. Deze voedingsmiddelen lijken gezond en daarom, als je dit als voedingsadvies zou krijgen, klinkt het als een goed advies. Het tegendeel is echter waar. Wat je in 2020 niet fout zou moeten doen en waarom – en wat voor iedere voedingsfout wel de juiste keuze is, ontdek je in deze video.

Wil je mijn 2020 HANDBOEK voor optimale voeding voor meer energie, een mooie huid en een strakker lijf? Klik hier voor meer informatie.

Share:

10 comments

  1. Dank je wel voor je bovengenoemde adviezen Ik zou graag je kalender willen bestellen maar zie niet waar ik op kan klikken

    1. Ga met je muis over de tekst “Klik hier voor meer informatie”hij word geel en klikken

  2. Heel raar dat je alleen informatie krijgt via messenger over deze kalender. Waarom niet per e-mail?

  3. Dag Jesse,
    n.a.v. Deze video heb ik een vraag.
    Je hebt het over allergenen in pinda’s en kikkererwten, maar geldt dit dan ook voor kapucijners, bruine bonen, sperziebonen enzovoort , want dat zijn tenslotte ook de zaden van een plant

  4. Jesse goeie info. Vraag. Soya algemeen is steeds meer GMO (GMO wordt tevens steeds vaker ánders genoemd namelijk … ‘BIO FORTIFIED’… wees op je hoede en passeer dit door). Tempé is dus geen garantie voor écht gezond. Hoe zie jij dit precies?
    Eetsuh .. Hans

  5. Duidelijke info, Dank je !!

  6. Vast allemaal heel belangrijk, want je valt wel veel in herhahahahahaling 😉

  7. Ja helaas de Kalender bestellen lukt niet. Kan het niet op een andere manier??

  8. Ik snap wel dat er suikers en fructose in fruit zitten maar het zit hem meestal niet in het “te veel fruit” dat mensen eten maar in de koek en snoep die ze eten dus hou nou eens op met dat “te veel fruit” als “fout” te bestempelen. Mensen die niet zo onderlegd zijn in deze zaken horen alleen: niet te veel fruit! Vertel ze dan ook dat als ze iets zoets/lekkers willen eten ze beter “te veel” fruit dan koek, snoep en fastfood kunnen eten.

  9. Ik bedoel suikers als fructose natuurlijk

Geef een reactie